Мектептің психологиялық қызметі Білім министрінің 2022 жылғы 25 тамыздағы No 377 бұйрығымен Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет қызметінің қағидалары бекітілді. Психологиялық қызмет мыналар үшін ұйымдастырылады: бастауыш білім беру деңгейінде – кіші мектеп оқушыларына әрбір оқушының шығармашылық қабілеттерін бейімдеу мен қалыптастыруда танымдық және оқу мотивациясын, дербестік пен өзін-өзі реттеуді дамытуда қолдау көрсету; негізгі орта білім беру деңгейінде – оқытудың жаңа жағдайларына бейімделу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің танымдық және оқу іс-әрекетін дамыту, тұлғалық және құндылық-семантикалық өзін-өзі дамыту және өзіндік сана мәселелерін шешуге қолдау көрсету, танымдық процестерге қарсылықты қалыптастыру; жалпы орта білім беру деңгейінде – білім алушылар мен тәрбиеленушілерге өзін-өзі анықтауға және жеке тұлғаны анықтауға, бейіндік бағдарлауға көмек көрсету, мақсат қою және өз бетінше шешім қабылдау қабілетін дамытуға және тұрақты дүниетанымын қалыптастыруға ықпал ету. Орта білім беру ұйымының психологиялық қызметіне мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары, тәрбие психологы және әлеуметтік педагог кіреді. Студенттермен және тәрбиеленушілермен психологиялық диагностика, кеңес беру және оқыту (топтық, жеке) ата-аналардың және басқа да заңды өкілдердің жазбаша келісімімен жүзеге асырылады. Сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, медицина қызметкерлері оқушылар мен тәрбиеленушілерге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету процесіне қатысады және өздерінің лауазымдық міндеттеріне сәйкес ата-аналармен және басқа да заңды өкілдермен өзара әрекеттеседі. Бұл ретте психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін мамандар мектеп оқушылары мен тәрбиеленушілердің құқықтары мен мүдделерін ескере отырып, алынған мәліметтердің құпиялылығын сақтауға міндетті. Психологиялық қызметтің қызметі мыналарды ескере отырып жүзеге асырылады: кәсіби этиканы сақтау; баланың жеке басына эмпатия және құрмет көрсету; студент пен оқушының жеке және жас ерекшеліктері; психологиялық-педагогикалық білімдерді интеграциялау; баланың құқықтары мен мүдделерін сақтай отырып, ақпараттың құпиялылығы; білім алушылардың, оқушылардың, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің, педагогтардың денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіру мүмкіндігін жою; білім беру үдерісінде студенттер мен оқушыларға ғылыми, жан-жақты, дәйекті, кезең-кезеңімен үздіксіз қолдау көрсету. Мектептің психологиялық қызметі өз қызметінде баланың құқықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы тиісті халықаралық актілерді, «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңын, Республика Үкіметінің қаулылары мен өкімдерін басшылыққа алады. Қазақстан Республикасының білім беру органдарының шешімдері, гимназияның психологиялық қызметі туралы ереже. Мектептің психологиялық қызметінің негізгі басымдықтары баланың әлеуметтік дамуын, жеке тұлғалық өсуін және оқушылар мен мұғалімдердің жеке дамуын қолдау болып табылады.